De klachtenregeling van de Jeugdtandverzorging Zoetermeer in Zoetermeer

Elke klacht is een gratis verbetertip!

Uw mening telt !

Uw mening telt!

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Geef uw suggestie, klacht of compliment aan ons door!

 

Klacht

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen. Wij gaan graag met u (en uw kind) in gesprek.

 

Advies van TIP

U kunt altijd vrijblijvend advies vragen aan het Tandheelkundig Informatie Punt: https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/.

 

Klachtenregeling

Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij is aangesloten. Die opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

 

Geschil

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Die geeft een bindend oordeel over uw klacht.

 

Meer informatie

Kilk hier voor onze klachtenregeling voor meer informatie.

Icoon telefoon

Elke klacht is een gratis verbetertip!

Contact opnemen